سکته قلبی راهبردها آشکار شد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ونوس و آدرس veenous.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 22
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 183
:: بازدید ماه : 1628
:: بازدید سال : 12877
:: بازدید کلی : 186998
سکته قلبی راهبردها آشکار شد

 

همچنین لازم نیست نگران غش شدن پشت فرمان و ایجاد تصادفی باشید که می تواند عواقب مخربی برای خود یا دیگران داشته باشد. این متخصص قلب، در پاسخ به این سوال که چرا سکته قلبی اتفاق میافتد، گفت: اگر عروق دارای تنگی شدید باشد، احتمال بروز سکته قلبی زیاد است، ذکر این نکته مهم است که تنگیهای متوسط هم ممکن است ایجاد سکته قلبی کنند. این اتفاق میتواند باعث دردهای قلبی (آنژین)، حملات قلبی، سکته مغزی و لخته شدن خون شود که خود ممکن است مشکلات دیگری در بدن ایجاد کنند. نکته قابل توجه اینجاست که پس از بروز علایم حمله قلبی، اقدامات کمکهای اولیه نقش بسیار مهمی در بهبود مشکل بیمار دارد. قابل توجه است که فشار خون اغلب بهمراه اضافه وزن، افزايش کلسترول ، اختلالات متابوليسم چربيها و اختلالات انعقاد خون توام است و بنابراين اثر آن تشديد ميگردد. هرچه دیرتر اقدام به درمان نمایید آسیب مغزی و ناتوانی ناشی از آن بیشتر خواهد بود. می آورد، به همین دلیل مصرف این دارو پس از سکته مغزی و یا حملات قلبی که خطر تشکیل لخته خون وجود دارد توصیه میشود.

پس از سکته قلبی یا انفارکتوس، اولین عارضه٬ انفارکتوس دوم است که ممکن است در قسمت دیگر قلب که آن هم دچار آترواسکلروز عروق کرونر است رخ داده یا در همان محدوده٬ بقیه سلول های زنده به جای از سکته پیشین گرفتار کند. آپنه انسدادی خواب- نوعی اختلال خواب است که در طی آن سطح اکسیژن در طول شب به طور متناوب کاهش مییابد. تا بحال بيش از 30.000 نفر طی 25 سال در اين پژوهش شرکت نموده اند. پزشکان متخصص مسئول در اين پژوهش بطور مرتب وضعيت سلامتی افراد شرکت کننده را مورد بررسی قرار ميدهند، بطوريکه در جريان سالهای متمادی فاکتورهای افزايش دهنده ريسک سکته قلبی شناسائی ميشوند. بیماریهای وخیم دیگری مانند خونریزی داخلی، تومور مغزی، ام اس و سکته مغزی میتواند باعث بروز خمیازههای زیاد و بی دلیل در فرد باشد. همانطور که اشاره شد انواع مختلفی از سکته مغزی وجود دارد. عوامل متعددی وجو دارند که میتوانند خطر ابتلا به سکته مغز و همچنین حملات قلبی را افزایش دهند. یک تحقیق که در آمریکا انجام شده است نشان میدهد خمیازه کشیدن و مکانیسم تنظیم درجه حرارت بدن ارتباط مستقیمی با هم دارند. اگر فرد به طور مستمر اقدام به خمیازه کشیدن بی دلیل کند بدون آنکه علائم خواب آلودگی را داشته باشد، این امر میتواند یکی از علائم مهم پیش از بروز سکته قلبی باشد.

این گروه شامل افرادی است که سکته قلبی، سکتههای مغزی ناشی از انسداد رگ خونی، سکتههای کوچک (حملات ایسکمیک گذرا)، بیماری عروق محیطی، یا جراحی قبلی برای باز کردن یا جایگزینی عروق کرونر داشتهاند. چنانچه در فاميل درجه يک بيمار مسائل عروقی بخصوص در رابطه با قلب و حتی سکته قلبی، سکته مغزی و پای سيگاری وجود داشته باشد ، در اينصورت ميتوان آنرا يک هشدار محسوب نمود، زيرا سکته قلبی و بيماريهای عروقی اغلب شيوع فاميلی دارد. این متخصص قلب و عروق یادآور شد: در مسائل قلبی، تنها به دنبال علائم شدید و ناتوان کننده نیستیم و باید کوچکترین علائم به خصوص در افراد با فاکتور خطر (افراد دارای سابقه خانوادگی، چربی و فشار خون بالا، دیابت و…)، حتماً مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۹۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. با این حال، علی رغم تحقیقات گسترده دانشمندان برای پی بردن به دلیل اصلی بروز خمیازه در انسان، هنوز هیچ دلیل علمی برای این موضوع یافت نشده است. علاوه برفاکتور هایريسک کلاسيک، فاکتورهای تازه ديگری نيز شناخته شده اند که با وجود علمی بودن، باندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته اند. پس از آسیب به ماهیچه قلب، سلول های التهابی جذب شده و این التهاب می تواند کیسه قلب را هدف قرار دهد و پریکاردیت نام دارد. پس برای رسیدن به پاسخ درست باید معادلات پنهان در پس این اعداد را پیدا کنید. سکته قلبی ممکن است بلافاصله پس از یک حمله قلبی ( در مرحله حاد ) یا پس از مدتی ( در یک بیماری مزمن ) خودرا نشان دهد. این شرایط معمولا چند هفته بعد از سکته مغزی بروز میکنند و ممکن است با مرور زمان بهبود یابند.



تعداد بازدید از این مطلب: 239785
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

نویسنده : venous25
تاریخ : چهار شنبه 25 مرداد 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید