اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ونوس و آدرس veenous.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 22
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 178
:: بازدید ماه : 1623
:: بازدید سال : 12872
:: بازدید کلی : 186993
معایب تحصیل در خارج از کشور


اکثر مردم رویای مهاجرت به کشور دیگری را در سر می پرورانند. برای رسیدن به این آرزو می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی این کار را انجام دهید. مطالعه مداوم در کشوری جدید همه جنبه های زندگی انسان را تحت الشعاع قرار می دهد. مهاجرت مردم از وطن خود به کشوری دیگر باعث اتفاقات جدیدی خواهد شد. این تصمیم پرهزینه و زمان بر است. قبل از اقدام، افراد باید همه جوانب را بررسی کنند. انتخاب کشور، دانشگاه و رشته تحصیلی بسیار مهم است. در ادامه این مقاله از مضرات تحصیل در خارج از کشور برای شما خواهیم گفت. با ما بمان.

معایب تحصیل در خارج از کشور چیست؟

مهاجرت از زمان های قدیم یک مشکل بوده است. در گذشته مردم برای فرار از جنگ و قحطی مهاجرت می کردند، اما امروزه اهداف آنها متفاوت است. زمانی که مردم سرزمین مادری خود نمی توانند شرایط مساعدی برای زندگی خود فراهم کنند، تصمیم به مهاجرت می گیرند. مهاجرت تحت تأثیر عوامل زیادی مانند ناامنی، جنگ، شرایط اقتصادی، شرایط تحصیلی، امنیت و آزادی، شرایط اقلیمی یا جذابیت کشورهای دیگر است. تحصیل در کشورهای دیگر از نظر روانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. بیشتر اوقات، مردم چیز زیادی در مورد مهاجرت تحصیلی نمی دانند. برخی از معایب تحصیل در خارج از کشور عبارتند از:

هزینه تحصیل و زندگی

فارغ از بورسیه ها، بورسیه ها، بورسیه ها و کمک هزینه هایی که دانشگاه ها به دانشجویان ارائه می دهند، دانشجویان با هزینه های بسیار دیگری روبرو هستند. معمولا هزینه زندگی در کشور جدید نسبت به کشور خود گرانتر است و این عامل یکی از معایب تحصیل در خارج از کشور است. هزینه های بالا باعث می شود که دانشجویان علاوه بر کمک هزینه تحصیلی دانشگاه و حمایت خانواده، به دنبال کار پاره وقت باشند. نوسانات اقتصادی بین المللی و داخلی در سال های اخیر باعث افزایش هزینه های مردم شده است. برخی از افراد سعی می کنند هزینه های مالی خود را با وام پرداخت کنند. این باعث می شود آنها از نظر مالی دچار استرس شوند. برخی از شهرها هزینه زندگی بالاتری دارند. حداقل هزینه های زندگی در آلمان، فرانسه یا ایتالیا:

محل اقامت - حدود 300 یورو

بیمه: حدود 70 یورو

هزینه غذا: حدود 200 یورو

هزینه هر ترم تحصیلی: تقریباً 600 یورو

قیمت تحویل: حدود 80 یورو

یکی از معایب تحصیل در خارج از کشور احساس غربت است

در بین کشورهای مختلف، ایرانی ها نسبت به سایر کشورها حساس ترند. در نتیجه بیشتر به خانواده خود وابسته هستند. وقتی دانشجویان ایرانی برای تحصیل به کشور دیگری می روند، مدت ها حوصله شان سر می رود. احساس دلتنگی بسته به تعداد دوستان یا اقوام فرد در کشور جدید متفاوت است. کنار آمدن با شرایط و احساسات خانه و خانواده یکی از بزرگترین چالش های سفر آموزشی است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، افراد به راحتی می توانند با اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنند. برخی از کشورها مانند کانادا یا ترکیه مهاجران ایرانی زیادی دارند. پذیرش یک کشور از مهاجران و فرهنگ آن تأثیر بسزایی بر احساسات مهاجران دارد. بسته به شخصیت فرد و نحوه حل مشکلات، یادگیری و احساس یک خانه جدید در یک کشور جدید پس از مدتی آرام می شود.

برخورد ایده ها

دیدگاه ها و نگرش های متضاد می تواند باعث شود مهاجران دانشگاهی از کشور جدید خود احساس بیگانگی کنند. برخی از کشورها باورهایی دارند که تحمل آن برای مهاجران سخت است. به عنوان مثال، برخی رفتارها در فرهنگ مهاجران غیراخلاقی تلقی می شوند. پناهندگان دانشگاهی گاهی اوقات به دلیل ایمانشان نادیده گرفته می شوند. این باعث می شود افراد در برخی از گروه های اجتماعی غیرقابل قبول باشند. فرهنگ کشورها با یکدیگر بسیار متفاوت است و گاهی اوقات سازگاری دانش آموزان با این تفاوت ها دشوار است. زندگی در محیطی جدید، چهره های جدید، فرهنگ و زبان متفاوت احساس غربت را افزایش می دهد. این اتفاقات باعث می شود افراد تنها بودن را به جمع بودن ترجیح دهند و به تدریج روحیه آنها افسرده و ضعیف می شود. کشورهای اروپایی انتظارات زیادی از دانشجویان خارجی دارند. این انتظارات باعث افزایش فشار اجتماعی بر مردم می شود. برخی از کشورها و دانشگاه ها قوانین سختگیرانه ای برای دانشجویان بین المللی دارند.

یکی از معایب تحصیل در خارج از کشور ندانستن زبان کشور جدید است.

یادگیری زبان موضوع مهمی در طول مهاجرت تحصیلی است. گاهی این مشکل افراد را از مهاجرت تحصیلی باز می دارد. برای برقراری ارتباط با افراد، اساتید دانشگاه یا دوستان، افراد باید زبان مادری خود را بدانند. برخی از کشورها علاوه بر انگلیسی زبان مادری خود را نیز دارند. افراد هنگام تحصیل در این کشورها باید با زبان محلی آشنا باشند تا در ارتباطات روزمره با مشکل مواجه نشوند.

طبیعت

آب و هوا بر وضعیت جسمانی و خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد. اگر شما فردی هستید که به دلیل هوای سرد دچار استرس و دلتنگی می شوید، مهاجرت به کانادا یا اروپا ممکن است گزینه خوبی برای شما نباشد. برخی از کشورها مانند نروژ، سوئد، فرانسه یا آلمان در نیمه دوم سال بارندگی و برف بیشتری دارند. این موضوع باید با روحیه شما مطابقت داشته باشد.

بررسی اهداف مهاجرت تحصیلی

گاهی افراد می خواهند پس از فارغ التحصیلی شغل مناسبی پیدا کنند و به طور دائم در آن کشور مستقر شوند. این تصور یک اشتباه بزرگ است. در چند سال گذشته، کشورهای اروپایی به دلیل کمبود کارگران ماهر، به بسیاری از افراد حقوق شهروندی و اقامت اعطا کرده اند. این امر باعث شده است که آنها در طول سال ها موضع سختی در مورد قوانین مهاجرت داشته باشند. بسیاری از کارفرمایان ملزم به استخدام کارگران محلی هستند و تحت شرایط خاصی ممکن است کارگران خارجی را استخدام کنند.

اهمیت تحصیل در خارج از کشور  چیست؟

با توجه به گسترش ارتباطات و اطلاعات، افراد تحصیل در خارج از کشور را خاص و جذاب می دانند. اما سختی ها و هزینه هایی که مردم با آن روبه رو هستند آنها را از این تصمیم باز می دارد. مهاجرت تحصیلی تصمیمی است که زندگی را تغییر می دهد. در قسمت قبل در مورد معایب تحصیل در خارج از کشور صحبت کردیم. در زیر برخی از مزایای این تصمیم را بررسی خواهیم کرد.

ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا

مهاجرت تحصیلی یورومای به افراد این امکان را می دهد که تحصیلات خود را با بهترین دانشگاه ها و بیشترین امکانات در جهان تکمیل کنند. دانشجویان بین المللی می توانند رشته مورد علاقه خود را با سبکی جدید و از زاویه ای متفاوت مطالعه کنند. مهاجرت تحصیلی مردم را با سبک جدید آموزشی، فرهنگی و سنتی آشنا می کند.

بهترین فرصت برای دیدن دنیا

مهاجرت تحصیلی فرصتی عالی برای آشنایی با یک کشور جدید است. سنت های مختلف یا دیدگاه منحصر به فرد اگر از دانشگاه های فرانسه پذیرفته شده اید می توانید به شهرهای دیگری مانند بارسلون، رم یا لندن بروید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی می توانید با موسسه آرمان من تماس بگیرید.

فرهنگ جدید

هنگامی که مردم برای اولین بار وارد یک کشور جدید می شوند، با تفاوت های فرهنگی زیادی روبرو می شوند. هر کشوری آداب و رسوم مختلفی دارد. دانش آموزان می توانند از این فضای جدید به عنوان بهانه ای برای تجربیات جدید، رشد و توسعه استفاده کنند. شما باید مردم آن کشور را درک کنید و به تفاوت های خود با آنها احترام بگذارید. تحصیل در خارج از کشور به شما کمک می کند تا علایق و فعالیت های جدیدی را توسعه دهید. به عنوان مثال، می توانید از اسکی، ورزش های آبی، گلف، صخره نوردی یا موسیقی لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : venous25
تاریخ : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403
نظرات
آهنگ جدید روزبه نعمت الهی و شایان اشراقی به نام «دروغ میگفتی»

متن آهنگ دروغ میگفتی روزبه نعمت الهی و شایان اشراقیMusicdel | موزیکدل

من نمیخوام ببینمت دیگه عزیزم وجود تو بوده که غمگینو مریضم ثانیه ها بدونه تو ساده نمیرن الهی این ثانیه ها یه روز بمیرن دروغ میگفتی که دروغ میگن نمیری دنیای غمگینی که ساختی پس میگیری نه شک نکن لمس میکنی ثانیه هامو حرفایه غمگینه دلم بغضه صدامو من نمیخوام ببینمت ای بی لیاقت به قلبی که کرد باورت کردی خیانت زیر قولو قرارمون زدی و رفتی بازم بیای بازم میری نداری طاقت

https://musicdel.ir/single-tracks/174526/

تعداد بازدید از این مطلب: 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : venous25
تاریخ : جمعه 31 فروردين 1403
نظرات
آهنگ مرتضی پاشایی به نام «به خدا»

متن آهنگ مرتضی پاشایی به خدا

ﺑﻪ ﺧﺪا زوده
زوده ﻛﻪ ﺑﮕﻰ دﻳﮕﻪ ﺣﺮﻓﻰ ﻧﻤﻰ ﻣﻮﻧﻪ
ﺑﻪ ﺧﺪا زوده
زوده واﺳﻪ ﻣﺮدن اﻳﻦ دل دﻳﻮوﻧﻪ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺧﻴﻠﻰ زوده
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺳﺨﺘﻪ
ﺳﺨﺘﻪ ﻛﻪ ﺑﺨﻮام ﺑﻤﻮﻧﻢ ﺑﻰ ﺗﻮ، ﺗﻮ دﻧﻴﺎ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺳﺨﺘﻪ
ﺳﺨﺘﻪ ﻛﻪ ﺑﮕﻰ ﻧﺒﻮده ﭼﻴﺰی ﺑﻴﻦ ﻣﺎ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺧﻴﻠﻰ ﺳﺨﺘﻪ
دﻟﺘﻮ راﺣﺖ واﺳﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﻧﮕﻮ ﺑﺮﻳﺪی ﺳﺎده
اوﻧﻰ ﻛﻪ اﻳﻨﺠﺎﺳﺖ
دﻟﺸﻮ راﺣﺖ ﺑﻪ ﺗﻮ داده
ﺑﮕﻮ ﻳﻪ ﺧﻮاﺑﻪ
ﺑﮕﻮ ﻣﻰ ﻣﻮﻧﻰ
ﻧﺮو ﻣﻰ ﺗﺮﺳﻢ ﺑﻰ ﺗﻮ
ﻣﻰ ﻣﻴﺮه آﺧﻪ دل ﺷﻜﺴﺘﻢ
ﺗﺎ ﺑﺮی ﺗﻮ
ﺑﻪ ﺧﺪا دﻳﺮه
ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻰ ﺑﻪ ﺗﻮ اﻳﻨﺠﻮری واﺑﺴﺘﻢ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﻇﻠﻤﻪ
ﻣﻰ دوﻧﻰ ﻛﻪ ﻗﻠﺒﺘﻮ ﻫﻴﭻ ﻣﻮﻗع ﻧﺸﻜﺴﺘﻢ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺧﻴﻠﻰ دﻳﺮه
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺑﻰ ﺗﻮ
اﻳﻦ ﺧﻮﻧﻪ واﺳﻢ ﻣﺜﻪ زﻧﺪوﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺗﻨﻬﺎم
اﻳﻦ ﺧﻮاﺑﻪ ﺑﮕﻮ ﻧﻤﻴﺮی
ﺑﮕﻮ اﻳﻨﺠﺎﻳﻰ
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺧﻴﻠﻰ ﺗﻨﻬﺎم

  آهنگ مرتضی پاشایی به نام «به خدا»

 

تعداد بازدید از این مطلب: 27
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : venous25
تاریخ : جمعه 18 اسفند 1402
نظرات
آهنگ جدید محمد معتمدی به نام «امید»

متن آهنگ محمد معتمدی امید

ﺑﻪ رﻏﻢ ﺳﻴﻠﻰ اﻣﻮاج ﺻﺨﺮه وار ﺑﺎﻳﺴﺖ
در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﭼﻮن ﻛﻮه اﺳﺘﻮار ﺑﺎﻳﺴﺖ
ﺧﻠﺎف ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﻴﻨﺎن و ﻋﺎﻓﻴﺖ ﻃﻠﺒﺎن
ﺗﻮ در ﻣﻴﺎﻧﻪ ی ﻣﻴﺪان ﻛﺎرزار ﺑﺎﻳﺴﺖ
ﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﻗﺎﻳﻖ ﻓﺮﺳﻮده ای ﻛﻨﺎره ﺑﮕﻴﺮ
ﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﻃﻔﻞ ﻫﺮاﺳﻴﺪه ای ﻛﻨﺎر ﺑﺎﻳﺴﺖ
ﻣﮕﻮ ﻛﻪ ﭘﻴﭻ و ﺧﻢ راه ﺑﻰ ﻗﺮارت ﻛﺮد
ﭼﻮ رود ﺑﺮ ﺳﺮ آن ﻗﻮل و آن ﻗﺮار ﺑﺎﻳﺴﺖ
در اﻳﻦ زﻣﺎﻧﻪ ﺑﺪﻧﺎم ﻧﺎﺟﻮاﻧﻤﺮدی
ﺑﻪ ﻧﺎم ﻧﺎﻣﻰ ﻣﺮدان روزﮔﺎر ﺑﺎﻳﺴﺖ
ﺑﺲ اﺳﺖ ﺑﺲ اﺳﺖ ﺑﺲ اﺳﺖ
اﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﻪ آه و ﺑﻪ ﻧﺎﻟﻪ در ﻫﻤﻪ ﻋﻤﺮ
ﺑﻪ اﻧﺘﻈﺎر ﻧﺸﺴﺘﻰ ﺑﻪ اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺎﻳﺴﺖ

 

 آهنگ جدید محمد معتمدی به نام «امید»

تعداد بازدید از این مطلب: 42
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : venous25
تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1402
نظرات
همه چیز در مورد خرید دستگاه قهوه ساز


در این نوع قهوه ساز نیازی به از قبل جوشاندن آب نیست. قهوه سازهای فیلتر معمولاً دارای یک قوری ترموستاتیک و یک صفحه داغ برای گرم نگه داشتن قهوه هستند.

این نوع قهوه ساز را می توان با فیلترهای کاغذی یا فیلترهای دائمی استفاده کرد. فیلترهای دائمی مقرون به صرفه تر و ارزان تر هستند، اما پس از استفاده باید شسته شوند.

فیلترهای کاغذی بهداشتی تر هستند و بعد از استفاده راحت تر تعویض می شوند. برخی از قهوه سازها با استفاده از سیستم کپسول کار می کنند.

این کپسول ها مانند چای کیسه ای یا کپسول های آلومینیومی به راحتی و بدون دردسر یک فنجان قهوه آماده می کنند.

قرار می گیرد و در ظرف مخصوص آب می ریزند.

خرید دستگاه قهوه ساز

همه چیز درباره تعمیر قهوه ساز بوش 



خرید دستگاه قهوه ساز ابتدا آب را می جوشانند و با فشار از بالا از لوله عمودی عبور می دهند و از صافی قهوه کاملا دم می شود.

می توان آن را در قابلمه یا فنجان ریخت و قهوه در فیلتر باقی می ماند.

در بالای دستگاه نشانگر وجود دارد که می توانید غلظت قهوه در حال آماده شدن را مشاهده کنید.

قهوه ساز برای افرادی که قهوه قوی می خواهند

اگرچه برخی از طرفداران قهوه فکر می کنند که در این مورد باید مشکلات مختلفی تهیه کرد

نوع دستگاه ها، به اندازه کافی آماده نیستند!

دستگاه کافی نت:

دستگاه های قهوه ساز انواع مختلفی با حجم های مختلف (تعداد فنجان های مختلف) وجود دارد.

، تولید شده است و استفاده از آن بسیار آسان است

در این مدل از قهوه ساز مکانیزم کار به این صورت است که ابتدا آب به آرامی به سبد فیلتر اضافه می شود.

قهوه آسیاب شده چکه می کند و پس از نفوذ قهوه از زیر به داخل فنجان یا قوری می ریزد.

این نوع قهوه نیازی به از قبل جوشاندن ندارد. معمولا قهوه سازهای فیلتری.

آنها یک کتری و یک بخاری و یک صفحه گرم کننده برای گرم نگه داشتن قهوه دارند.

دستگاه اسپرسو و کاپوچینو

همه چیز در مورد خدمات پس از فروش بوش



این دستگاه ها از بخار برای تهیه قهوه بسیار قوی استفاده می کنند. اسپرسو بسیار غنی تر و غلیظ تر از قهوه است

از قهوه جوش تهیه می شود و پایه کاپوچینو و لاته است. دستگاه

پمپ های بخار قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

دستگاه های مولد فشار (بخار)

آب در مخزن به جوش می آید و فشار و بخار ایجاد می کند. در نهایت فشار کافی ایجاد می شود و آب به جوش می آید.

فشار روی قهوه ریخته می شود. این بخار بعداً برای تولید کف استفاده می شود. هنگام برگشت آب مصرف شده

این یک اسپرسوی بسیار داغ و دقیق تولید می کند. اطمینان حاصل کنید که فشار بخار همان اندازه است

برای تهیه یک اسپرسوی عالی کافی است.

قهوه اسپرسو

این سیستمی برای تهیه قهوه اسپرسو با استفاده از کپسول است.

قهوه مخلوط، بو داده، آسیاب شده و سپس به طور کامل در کپسول بسته می شود.

بسته بندی شده برای حفظ تازگی برای بیش از 9 ماه. یکی از مزایای استفاده از این روش این است که راه اندازی آن بسیار آسان است.

و قهوه راحت است. در این دستگاه‌ها فیلتری برای تمیز کردن وجود ندارد، باقیمانده قهوه باقی نمی‌ماند و از همه مهمتر

طعم قهوه عالی است و می توانید از انواع قهوه با طعم های مختلف استفاده کنید.

قهوه ای که مستقیماً از دانه های قهوه (دستگاه قهوه ساز دانه به فنجان) تولید می شود.

برای تجربه طعم بی نظیر قهوه در منزل، دستگاه های قهوه ساز با آسیاب (دستگاهی با قابلیت انتقال دانه های قهوه به داخل فنجان)

اسپرسو حرفه ای برای شما تهیه می کنند. البته کار با این دستگاه بسیار آسان است.

اسپرسوی لازم از دانه های آسیاب شده قهوه تهیه می شود و قهوه کاملا تازه به دست می آید.

برخی از این دستگاه ها ساده هستند: آب به مخزن آب ریخته می شود، یک شیر در داخل مخزن قرار می گیرد.

و دانه های قهوه را در ظرف مخصوص بریزید. سپس فقط یک دکمه خاص

روی دستگاه ضربه بزنید. دستگاه دانه های قهوه را آسیاب می کند، قهوه را داخل فنجان می ریزد و کف شیر را روی آن می ریزد.

مدل های جدید دستگاه های قهوه ساز دارای عملکردهای مختلفی مانند خنک شدن تدریجی فنجان هستند.

شما را گرم نگه می دارد. قهوه بسیار خوشمزه ای درست می کند

اطمینان حاصل کنید که هیچ تغییری در قهوه داغ در فنجان وجود ندارد.

قهوه سازهایی با آسیاب دانه قهوه گرانتر از قهوه سازهای سنتی و حتی گاهی اوقات قهوه سازهای دانه ای هستند.

قهوه را با صدای کمی آسیاب یا دم می کنند. با این حال، میزان سر و صدایی که ایجاد می کنند

مقرون به صرفه است و یک اسپرسوی عالی ساخته شده توسط این دستگاه است

به همین دلیل خرید تجهیزات یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

هنگام خرید دستگاه قهوه ساز به چه نکاتی باید توجه کرد:

بار یا فشار بخار

فشار بخار خوب یکی از مواردی است که دستگاه قهوه ساز برای تهیه کرم یا فوم به آن نیاز دارد.

این بدان معناست که بخار با میزان ثابت و مناسبی با تفاله های قهوه برخورد می کند.

سرعت خیلی کم باعث ایجاد طعم تلخ یا تند می شود. مقدار بهینه فشاری بین 14 تا 19 بار است.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که فشار بین 9 تا 11 بار در صورتی که دانه های قهوه به درستی آسیاب شوند کافی است.

بلوک حرارتی

برای بهترین طعم قهوه، مهم است که قهوه را نجوشانید. بلوک حرارتی نوعی کاستیک است

که دمای آب را تا دمای کامل (حدود 90 درجه) پمپ می کند. برخی از مدل ها دارای سیستم هستند

ترموبلاک برای شیر فوم دار نیز استفاده می شود که به دمای حدود 120 درجه نیاز دارد.

نگه داشتن فیلتر

این ماده دانه های قهوه را می گیرد و قرار است آنها را گرم نگه دارد. این یک مدل ساده است

پایه فیلتر آلومینیومی است اما در مدل های گران قیمت پایه فیلتر برنجی دارند که مدت زمان بیشتری گرم می ماند.

ولتاژ دستگاه

مانند کتری برقی، اگر دستگاه ولتاژ بالاتری داشته باشد، آب سریعتر به جوش می آید

اگر می خواهید چندین اسپرسو درست کنید، یک دستگاه ولتاژ بالاتر بهتر است.

بهترین روش های تهیه اسپرسو و کاپوچینو

اگر می خواهید یک فنجان اسپرسو را به سبک ایتالیایی تهیه کنید، باید بدانید که چگونه کرمای عالی تهیه کنید.

این عصاره خالص قهوه است که در قهوه اسپرسو کرما پیدا می کنید

این کرم به صورت درب روی فنجان یا لیوان با اسپرسو قرار می گیرد و پر عطر است

و طعم روشی برای تست کیفیت کرم تولید شده توسط اسپرسو وجود دارد که به شرح زیر است

وقتی مقداری شکر روی کف اسپرسو می‌ریزید، اگر شکر کمی طول بکشد تا کف آن فرو برود، موفق شده‌اید یک کرم عالی روی اسپرسو درست کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1803
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : venous25
تاریخ : شنبه 2 دی 1402
نظرات
آهنگ جدید چارتار ( آرمان گرشاسبی ) به نام باران تویی

متن آهنگ چارتار باران تویی

از آسمانم ماتم ببارد
هراس بی تو ماندنم ادامه دارد
نمی نویسم ترانه بی تو
چگونه پر کشد خیال واژه بی تو
به لب رسیده جان
کجایی؟
کجایی؟
که برده طاقتم جدایی
باران تویی
به خاک من بزن
باز آ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی
به خاک من بزن
باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم
مگر ندانی چو از تو دورم
بیراهه ای خموش و تار، بی عبورم
نمی توانم دگر برویم
که من اسیر این خزان تو به تویم
به لب رسیده جان
کجایی؟
کجایی؟
رهی نمانده تا رهایی
باران تویی
به خاک من بزن
باز آ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم
باران تویی
به خاک من بزن
باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

 https://musicdel.ir/single-tracks/73785/

تعداد بازدید از این مطلب: 54
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : venous25
تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1402
نظرات
نمایش تبلیغات آموزش گفتار


منابع زیادی به صورت آنلاین برای یادگیری صداپیشگی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری نحوه صداگذاری برای تبلیغات کمک کند. برخی از این منابع شامل دوره های آنلاین هستند. شامل آموزش ها و مقالات یوتیوب است. همچنین می توانید کتاب های نوشته شده در این زمینه را تهیه کنید. چگونه یک فیلم را در کتاب های صداگذاری واقعی نام گذاری کنیم؟ او نام خود را از ابوالحسن تهامی، پدر اعلامیه های سینمای ایران، نشان داد.

مجری رادیو برای یادگیری صداپیشگی ، یا به طور خاص تر برای تبدیل شدن به یک صداپیشه کمدی، منابع زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری نحوه صداگذاری از طریق تبلیغات کمک کند. برخی از این منابع شامل دوره های آنلاین، دوره های یوتیوب و مقالات است. در این سایت می توانید کتاب های نوشته شده توسط در بین کتاب های دوبله واقعی، چگونه می توان از کتابی به نام «چگونه فیلم را دوبله کرد» نام برد؟ وی به قلم ابوالحسن تهامی، استاد صداپیشگی و پدر آنونس سینمای ایران اشاره کرد.

دوره های آنلاین سفارش گویندگی تیزر تبلیغاتی زهرا شیراحمدی زیادی وجود دارند که می توانند به شما نحوه صداگذاری یک تیزر را آموزش دهند. جستجو در اینترنت منابع فارسی و انگلیسی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

نویسنده : venous25
تاریخ : یک شنبه 21 آبان 1402
نظرات
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «تنها حجابت فاش کرده مو به مویم را»

متن آهنگ تنها حجابت فاش کرده مو به مویم را علی زند وکیلی

بی پرده باش با من این مردم نمیدانند!♫!
تنها حجابت فاش کرده مو به مویم را!♫!

 

آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «تنها حجابت فاش کرده مو به مویم را»

تعداد بازدید از این مطلب: 78
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : venous25
تاریخ : یک شنبه 21 آبان 1402
نظرات
بهترین تکنیک های همکاری در فروش

همکاری در فروش را می توان به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد از دنیای اینترنت معرفی کرد. به صورت کلی، با همکاری در عرضه محصولات دیجیتال، کاربران می توانند نقش واسطه میان خریدار و فروشنده را بازی کنند. این شغل محبوب به افراد اجازه می دهد تا در طی بازه های زمانی کوتاه مدت، به سود مطلوبی دسترسی پیدا نمایند. همین مسئله هم باعث شده تا علاقه افراد به همکاری برای فروش یا کار به صورت پورسانتی روز به روز افزایش پیدا نماید.

بهترین تکنیک های همکاری در فروش
همکاری در فروش محصولات دیجیتال خیلی راحت نیست. برای اینکه شما بتوانید با موفقیت از همکاری در عرضه کالا های مختلف کسب درآمد کنید، همواره باید یک سری نکات خاص را مد نظر خود قرار دهید. با همکاری در عرضه کالا های مختلف، شما به عنوان یک بازاریاب برای شرکت های متنوع فعالیت می کنید. شما همواره باید به دنبال استفاده از خدمات تیم هایی باشید که درصد های سود مطلوبی را برای فروشندگان خود در نظر می گیرند. با انتخاب بهترین شرکت ها، شما می توانید درآمد بالایی هم کسب کنید. موضوع مقاله امروز ما، همکاری در فروش با پورسانت بالا است. پس با ما در ادامه همراه شوید.

راه های کسب درآمد از همکاری در فروش
بیایید تا کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: چه راه هایی برای همکاری در عرضه محصولات مختلف وجود دارد؟ به صورت کلی، کاربران برای دنبال کردن این پروسه راه های متنوعی را در جلوی پای خود مشاهده می کنند. هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز به همراه خواهند داشت. اولین روشی که برای دنبال کردن این پروسه در جلوی پای شما قرار گرفته است، همکاری به صورت حضوری می باشد. با همکاری به صورت حضوری، شما محصولات مختلف را از مغازه یا شرکت های مختلف دریافت می کنید و با استفاده از ترفند های بازاریابی، آنها را به دیگران می فروشید. با استفاده از این روش شما می توانید به صورت حضوری فعالیت داشته باشید و خارج از خانه کار کنید. اما خیلی از افراد بنا به دلایل مختلف، نمی توانند خارج از خانه کار کنند.

راه های کسب درآمد از همکاری در فروش
اینجاست که کسب درآمد از همکاری در فروش با پورسانت بالا به صورت اینترنتی مطرح می شود. با فعالیت در این زمینه به صورت اینترنتی و دیجیتالی، شما می توانید هم از خانه کار کنید و هم بدون داشتن فعالیت فیزیکی، نسبت به کسب درآمد مطلوب اقدام نمایید. امروزه شرکت های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه فروش لباس، تجهیزات الکترونیکی یا کالا های مربوط به خانه فعالیت می کنند. با فروش محصولات عرضه شده توسط این شرکت ها، شما می توانید درصد سود قابل توجهی را کسب نمایید. یکی از مطرح ترین شرکت های ایرانی که به این صورت فعالیت می کند، دیجی کالا است. دیجی کالا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه کالا های مختلف، همواره آماده رفع نیاز کاربران است.

مراحل کسب درآمد از همکاری در عرضه محصولات مختلف!
برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش، شما باید یک سری مراحل خاص را طی کنید. همه این مراحل اهمیت زیادی دارند. در ابتدا شما باید شاخه کاری خود را انتخاب کنید. اصلا آیا شخصیت شما، با یک بازاریاب همخوانی دارد یا نه؟ آیا شما می توانید محصولات موجود خود را به خوبی معرفی کنید و نسبت به فروش آنها اقدام نمایید؟ اگر شما هم بازاریاب خوبی هستید و احساس می کنید که توانایی های لازم برای کسب درآمد از این شاخه را در اختیار دارید، می توانید هم اکنون مراحل زیر را طی کنید. اولین مرحله به انتخاب شرکت اشاره دارد. شما باید میان شرکت هایی که سیستم همکاری در عرضه محصولات مختلف فعالیت دارند جستجو کنید و بهترین را بر اساس شرایط خود انتخاب نمایید. بهتر است که در مورد شاخه های کاری و محصولات موجود در شرکت های مختلف کمی تحقیق کنید. برخی از کالا ها میان مردم طرفداری نداشته و به سختی فروش می روند.

در مرحله دوم، برای همکاری در عرضه محصولات مختلف به صورت دیجیتالی شما باید به دنبال یک راه برای معرفی محصولات به مشتریان باشید. شما باید تحقیقات گسترده ای را در این زمینه انجام دهید و به خوبی با مخاطبین خود آشنایی پیدا کنید. مثلا اگر شما به دنبال فعالیت در زمینه فروش لوازم خانه و لباس های مختلف هستید، راه اندازی یک کانال تلگرامی یا یک صفحه اینستاگرامی همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. اما اگر شما به دنبال فروش کالا های ویژه یا تخصصی هستید، بهتر است که وب سایت های حرفه ای را راه اندازی نمایید.

مراحل کسب درآمد از همکاری در عرضه محصولات مختلف!
در مرحله سوم، شما باید تبلیغات را شروع کنید. معمولا شرکت هایی که برنامه همکاری در عرضه محصولات مختلف دارند، به شما اجازه می دهند تا یک نام خاص برای مجموعه خود انتخاب کنید و تحت نظر آنها فعالیت داشته باشید. بهتر است که نکات بازاریابی و مارکتینگ را برای انتخاب اسم مد نظر خود قرار دهید. جدا از این مسئله، شما باید در شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای داشته باشید. تبلیغات به دیده شدن شما و محصولاتی که به دنبال عرضه شان هستید کمک می کند.

این روش کسب درآمد از دنیای اینترنت چه مزایا و معایبی دارد؟
همکاری در فروش با پورسانت بالا به شما اجازه می دهد تا در طی بازه های زمانی کوتاهی به سود مطلوبی دسترسی پیدا کنید. با این کار شما نیازی به تولید یا تجهیزات یا مواد اولیه نخواهید داشت. فقط کافی است که یک صفحه اینستاگرامی یا تلگرامی راه اندازی کنید، کالا های مختلف را از فروشنده بگیرید و آنها را به سمت مشتریان ارسال نمایید. با این کار شما می توانید درصدی از هزینه فروش را به عنوان سود دریافت کنید. جدا از این مسئله، این کار وقت زیادی از شما نگرفته و می تواند به عنوان یک کار دوم هم مورد استفاده قرار گیرد. همکاری در فروش با پورسانت بالا شما را با مباحث مختلف بازاریابی آشنا می کند. اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستید، می توانید بازاریابی را به عنوان یک تست مورد استفاده قرار دهید.

البته که روند همکاری در عرضه کالا های مختلف می تواند معایب خاصی را نیز به همراه داشته باشد. مثلا، برای موفقیت شما باید تبلیغات گسترده ای داشته باشید. شما باید به دنبال شرکت هایی باشید که سابقه درخشانی دارند. گاهی اوقات افراد برای شرکت هایی بازاریابی می کنند که سابقه نا مناسبی داشته و با مشکلات قانونی مواجه شده اند. این مسئله به شهرت آنها آسیب وارد خواهد کرد. در ضمن، همکاری در فروش محصولات دیجیتال، سود شما را تضمین نمی کند شما باید خودتان تلاش کنید و محصولات مختلف را به مشتریان عرضه نمایید.

 

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : venous25
تاریخ : سه شنبه 18 مهر 1402
نظرات
آهنگ جدید پرواز همای به نام «ماه من»

متن آهنگ پرواز همای ماه من

گاهی از دور تماشای تو دلخواه تر است

این چه راهیست که با فاصله کوتاه تر است

آسمانیست اگر ماه خدا حرفی نیست

ماه من روی زمین است ولی ماه تر است

در دلم صاعقه ی شوق و تنم می لرزد

برق چشم تو به حال دلم آگاه تر است

بروی هر طرفی ابر دلم می آید

اشک میریزم و بنگر که گذرگاه تر است…

گاهی از دور تماشای تو دلخواه تر است

این چه راهیست که با فاصله کوتاه تر است

باد فهمید چه ارامش محضی دارد

هر کسی در سفر موی تو گمراه تر استMusicdel | موزیکدل

بغض دیدار اگر جان مرا میخواهد

خنده ی تلخی جدایی تو جان گاه تر است

گاهی از دور تماشای تو دلخواه تر است

این چه راهیست که با فاصله کوتاه تر است

آسمانیست اگر ماه خدا حرفی نیست

ماه من روی زمین است ولی ماه تر است

https://musicdel.ir/single-tracks/282706/

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15

نویسنده : venous25
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1402
نظرات
شنوایی سنجی چیست؟


شنوایی سنجی یا شنوایی سنجی (به انگلیسی: Audiometry) اندازه گیری شنوایی با استفاده از شنوایی سنج است. نتیجه به صورت ادیوگرام ثبت می شود. شنوایی سنج دستگاهی است که توانایی تولید صداهایی با شدت و فرکانس متفاوت را دارد.

در پاسخ به این سوال که شنوایی سنجی چیست باید بگوییم که اندازه گیری و ارزیابی میزان شنوایی هر فرد را شنوایی سنجی می گویند. به عبارت دیگر، هر بار که بخواهیم در مورد شنوایی یا میزان کاهش یا وزن گوش شخصی اظهار نظر کنیم، باید شنوایی سنجی انجام دهیم.

در این تست افراد با صداهایی با شدت های مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند به طوری که از فرد خواسته می شود زمانی که صدایی شبیه به بوق یا سوت می شنود اعلام کند. در این روش معمولاً با شدت بالا شروع می شود و شدت آن را کاهش می دهد تا زمانی که فرد دیگر صدا را نشنود. حال بر اساس شدت صدای شنیده شده، سطح کلی شنوایی فرد یا به اصطلاح بند گوش فرد به دست می آید.

کم شنوایی اغلب با پیری همراه است، اما می تواند افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس یک مطالعه آمریکایی، حداقل 25 درصد از افراد بالای 50 سال دچار کم شنوایی و 50 درصد از افراد بالای 80 سال آن را تجربه می کنند. شنوایی سنجی یکی از آزمایشاتی است که شنوایی شناسان برای بررسی سیستم شنوایی انجام می دهند. دلایل مختلفی برای شنوایی سنجی در نوزادان وجود دارد و معمولاً بعد از تولد و قبل از ترخیص از بیمارستان با شنوایی سنجی نوزادان انجام می شود.

تست شنوایی

شنوایی سنج چیست؟ تست شنوایی سنجی عملکرد سمعک را ارزیابی می کند. این تست نوع و درجه کم شنوایی، اختلالات تعادل و سایر مشکلات مربوط به عملکرد گوش داخلی را ارزیابی می کند. شنوایی سنجی و سایر آزمایشات سیستم شنوایی و تعادل توسط متخصص گفتار درمانی (شنوایی شناس) با مدرک دکترای شنوایی شناسی انجام می شود.

محور افقی فرکانس های مختلف را نشان می دهد. فرکانس های پایین (مثلا صدای موتور ماشین) در سمت چپ ادیوگرام ضبط می شود. محور عمودی بلندی را در فرکانس‌های مختلف نشان می‌دهد، از صداهای ملایم (بالای ادیوگرام) تا صداهای بلند (پایین ادیوگرام). سطح صدا بر حسب دسی بل (dB) اندازه گیری می شود.

آزمایش بعد از شنوایی سنجی چیست؟

آزمون بعدی شنوایی سنجی تست گفتار است. در این تست توانایی شما در شنیدن گفتار به صورت بی صدا و بی صدا ارزیابی می شود. کلمات بی هجا و تک هجا پخش می شود و از شما خواسته می شود کلماتی را که می شنوید تکرار کنید. توانایی شنوایی می تواند به شما در تعیین نوع کم شنوایی و انتخاب سمعک مناسب کمک کند.

همچنین در مقاله به شنوایی سنجی اشاره شده است، این تست ها بسیار بی خطر هستند و عوارض جانبی بسیار کمی دارند. در صورت وجود موم در گوش، باید قبل از انجام آزمایش خارج شود تا در نتیجه اختلال ایجاد نشود. اگر شما یا کودکی که در حال معاینه هستید سرماخوردگی یا عفونت گوش دارید، حتماً به متخصص اطلاع دهید، زیرا ممکن است در نتایج اختلال ایجاد کند.

تعداد زیادی از نوزادان در اولین آزمایش پس از تولد مردود می شوند زیرا مایع گوش کاملاً خشک نشده و باعث مشکلات شنوایی می شود.

تمپانومتر

تمپانومتری آزمایشی است که عملکرد گوش میانی را بررسی می کند و بررسی می کند که آیا شنوایی با دارو یا سمعک بهبود می یابد. نتایج تمپانومتری در نمودار تمپانوگرام نشان داده شده است. این آزمایش شامل قرار دادن لوله ای به نام پروب در گوش فرد و دمیدن هوا به داخل کانال گوش برای اندازه گیری سلامت گوش و گوش میانی است. تفسیر تمپانوگرام بر اساس نمودار ترسیم شده توسط تمپانومتر است.

6- کم شنوایی شدید: در این حالت کم شنوایی در گوش از dBHL 90 شروع می شود، بیماران به سمعک یا سمعک حلزونی بسیار قوی و جلسات آموزشی زیادی نیاز دارند.

اگر کم شنوایی به دلیل پارگی پرده گوش باشد، بهترین درمان دارویی و جراحی است. اما اگر مشکل شنوایی به دلیل مشکل حسی یا عصبی باشد، درمان دارویی و جراحی وجود ندارد و تنها راه حل آن استفاده از سمعک است. برای دانستن شنوایی سنجی و علل کم شنوایی در این مقاله با ما همراه باشید

دلایل اصلی کم شنوایی عبارتند از:

مشکلات کنترل بارداری

عفونت شدید گوش

مشکلات ژنتیکی مانند اتواسکلروز که رشد غیرطبیعی استخوان در گوش میانی است.

برخی آسیب ها

بیماری های گوش داخلی مانند سندرم منیر یا بیماری های خود ایمنی که به گوش آسیب می زند.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهای بلند

آسیب به پرده گوش

قرار گرفتن در معرض صدای بلند می تواند باعث کاهش شنوایی شود. به همین دلیل به افرادی که برای مدت طولانی در معرض صداهای بلند هستند توصیه می شود از محافظ گوش استفاده کنند.

 

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/مراکز-شنوایی-سنجی-و-سمعک-در-شیراز

تعداد بازدید از این مطلب: 31835
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

نویسنده : venous25
تاریخ : پنج شنبه 26 مرداد 1402
نظرات
سکته قلبی راهبردها آشکار شد

 

همچنین لازم نیست نگران غش شدن پشت فرمان و ایجاد تصادفی باشید که می تواند عواقب مخربی برای خود یا دیگران داشته باشد. این متخصص قلب، در پاسخ به این سوال که چرا سکته قلبی اتفاق میافتد، گفت: اگر عروق دارای تنگی شدید باشد، احتمال بروز سکته قلبی زیاد است، ذکر این نکته مهم است که تنگیهای متوسط هم ممکن است ایجاد سکته قلبی کنند. این اتفاق میتواند باعث دردهای قلبی (آنژین)، حملات قلبی، سکته مغزی و لخته شدن خون شود که خود ممکن است مشکلات دیگری در بدن ایجاد کنند. نکته قابل توجه اینجاست که پس از بروز علایم حمله قلبی، اقدامات کمکهای اولیه نقش بسیار مهمی در بهبود مشکل بیمار دارد. قابل توجه است که فشار خون اغلب بهمراه اضافه وزن، افزايش کلسترول ، اختلالات متابوليسم چربيها و اختلالات انعقاد خون توام است و بنابراين اثر آن تشديد ميگردد. هرچه دیرتر اقدام به درمان نمایید آسیب مغزی و ناتوانی ناشی از آن بیشتر خواهد بود. می آورد، به همین دلیل مصرف این دارو پس از سکته مغزی و یا حملات قلبی که خطر تشکیل لخته خون وجود دارد توصیه میشود.

پس از سکته قلبی یا انفارکتوس، اولین عارضه٬ انفارکتوس دوم است که ممکن است در قسمت دیگر قلب که آن هم دچار آترواسکلروز عروق کرونر است رخ داده یا در همان محدوده٬ بقیه سلول های زنده به جای از سکته پیشین گرفتار کند. آپنه انسدادی خواب- نوعی اختلال خواب است که در طی آن سطح اکسیژن در طول شب به طور متناوب کاهش مییابد. تا بحال بيش از 30.000 نفر طی 25 سال در اين پژوهش شرکت نموده اند. پزشکان متخصص مسئول در اين پژوهش بطور مرتب وضعيت سلامتی افراد شرکت کننده را مورد بررسی قرار ميدهند، بطوريکه در جريان سالهای متمادی فاکتورهای افزايش دهنده ريسک سکته قلبی شناسائی ميشوند. بیماریهای وخیم دیگری مانند خونریزی داخلی، تومور مغزی، ام اس و سکته مغزی میتواند باعث بروز خمیازههای زیاد و بی دلیل در فرد باشد. همانطور که اشاره شد انواع مختلفی از سکته مغزی وجود دارد. عوامل متعددی وجو دارند که میتوانند خطر ابتلا به سکته مغز و همچنین حملات قلبی را افزایش دهند. یک تحقیق که در آمریکا انجام شده است نشان میدهد خمیازه کشیدن و مکانیسم تنظیم درجه حرارت بدن ارتباط مستقیمی با هم دارند. اگر فرد به طور مستمر اقدام به خمیازه کشیدن بی دلیل کند بدون آنکه علائم خواب آلودگی را داشته باشد، این امر میتواند یکی از علائم مهم پیش از بروز سکته قلبی باشد.

این گروه شامل افرادی است که سکته قلبی، سکتههای مغزی ناشی از انسداد رگ خونی، سکتههای کوچک (حملات ایسکمیک گذرا)، بیماری عروق محیطی، یا جراحی قبلی برای باز کردن یا جایگزینی عروق کرونر داشتهاند. چنانچه در فاميل درجه يک بيمار مسائل عروقی بخصوص در رابطه با قلب و حتی سکته قلبی، سکته مغزی و پای سيگاری وجود داشته باشد ، در اينصورت ميتوان آنرا يک هشدار محسوب نمود، زيرا سکته قلبی و بيماريهای عروقی اغلب شيوع فاميلی دارد. این متخصص قلب و عروق یادآور شد: در مسائل قلبی، تنها به دنبال علائم شدید و ناتوان کننده نیستیم و باید کوچکترین علائم به خصوص در افراد با فاکتور خطر (افراد دارای سابقه خانوادگی، چربی و فشار خون بالا، دیابت و…)، حتماً مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۹۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. با این حال، علی رغم تحقیقات گسترده دانشمندان برای پی بردن به دلیل اصلی بروز خمیازه در انسان، هنوز هیچ دلیل علمی برای این موضوع یافت نشده است. علاوه برفاکتور هایريسک کلاسيک، فاکتورهای تازه ديگری نيز شناخته شده اند که با وجود علمی بودن، باندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته اند. پس از آسیب به ماهیچه قلب، سلول های التهابی جذب شده و این التهاب می تواند کیسه قلب را هدف قرار دهد و پریکاردیت نام دارد. پس برای رسیدن به پاسخ درست باید معادلات پنهان در پس این اعداد را پیدا کنید. سکته قلبی ممکن است بلافاصله پس از یک حمله قلبی ( در مرحله حاد ) یا پس از مدتی ( در یک بیماری مزمن ) خودرا نشان دهد. این شرایط معمولا چند هفته بعد از سکته مغزی بروز میکنند و ممکن است با مرور زمان بهبود یابند.

تعداد بازدید از این مطلب: 239782
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

نویسنده : venous25
تاریخ : چهار شنبه 25 مرداد 1402
نظرات
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «خدایا به جانم نمانده قراری»

متن آهنگ خدایا به جانم نمانده قراری علی زند وکیلی

خدایا به جانم نمانده قراری ببارو
بگو با دل من به ابرت به نرمی ببارو
دریغا کویرم بیا و چو باران ببارو
به نبض شقایق به چشمان عاشق ببارو
به نجوای چوپان چو آهنگ باران ببارو
درختی اسیرم بیا بر زمینم ببارو
من آن کوه صبرم به امید چشمه ببارو
نمانده قراری بر این جان تشنه ببارو

https://musicdel.ir/single-tracks/159764/

تعداد بازدید از این مطلب: 141
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

نویسنده : venous25
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1402
نظرات
به روز رسانی وردپرس 5.2


به روز رسانی وردپرس 5.2 یکی از به روز رسانی های اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت اصلی و سپس آپدیت های جزئی برای تصحیح نسخه اصلی در تاریخ های مختلف ارائه می دهد که به اصطلاح نسخه متنی وردپرس است که زیرشاخه ای از آپدیت های اصلی است. در هر پست یک آپدیت اصلی را معرفی می کنیم و در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم. و می توانید ساب ردیت های آن را دانلود کنید. es

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد و ایجاد وب سایت و صفحات وب است، شما می توانید با استفاده از این سیستم نرم افزاری وب، محتوای سایت خود (متن، ویدیو، تصاویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک پلت فرم رایگان وبلاگ نویسی بود که ویژگی های عالی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد، سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد، این برنامه رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 شکل گرفت و نام وردپرس توسط Christian Slack یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن زمان به بعد به معروف ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و وب سایت بر روی هاست وردپرس تبدیل شد.

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در دنیا با استفاده از این CMS راه اندازی می شوند.

به روز رسانی های وردپرس

همانطور که گفته شد وردپرس یکی از سازندگان وب سایت پیشرو در جهان است و بسیاری از وب مسترها تحت این CMS وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را طراحی کرده اند. این سیستم آپدیت های زیادی دارد. با توجه به محدودیت های ما از شعبه اصلی 5.1، مقاله ای در مورد به روز رسانی ها و ویژگی های خاص آن برای شما ایجاد خواهیم کرد. اما به طور کلی اولین آپدیت این CMS به سال 2003 از قالب جدیدی که وردپرس ساخته و قالبی که شامل قالب جدید و قالب بود برمی گردد. با XHTML 1.1 (تصویر زیر متعلق به نسخه 1.1 وردپرس است)

وردپرس 5.2

وردپرس 5.2 در پایان آوریل 2019 منتشر شد. تیم توسعه وردپرس به طور مداوم بر روی ویژگی ها و نسخه های جدید کار می کند. این نسخه شامل ویژگی هایی مانند به روز رسانی گوتنبرگ، بررسی تایید سایت، رفع بسیاری از باگ ها و موارد دیگر بود.

بهبود و بهبود اشکالات وردپرس

اکثر خطاهای رایج وردپرس معمولاً خطاهای کشنده ای هستند که مانع از دسترسی کاربر به کنترل پنل می شوند. بنابراین، کاربران وردپرس باید با استفاده از یک سرویس FTP تغییراتی را برای رفع خطا یا درخواست تایید از شرکت میزبان انجام دهند.

وردپرس نسخه 5.2 حالت بازیابی جدیدی را برای مدیریت سایت ارائه می دهد. به عنوان مثال، با برخی از خطاهای خطرناک، سایت شما ممکن است پیام "این سایت در حال تجربه مشکلات فنی است" را نمایش دهد.

بنابراین، در نسخه 5.2، وردپرس یک ایمیل برای مدیر سایت ارسال می کند که حاوی یک لینک ویژه برای ورود به پنل مدیریت است. با این لینک به راحتی می توانید وارد قسمت مدیریت وردپرس شوید و تغییرات لازم را برای رفع خطا انجام دهید.

البته همانطور که گفته شد این لینک مختص آدرس ایمیلی است که به مدیر سایت وردپرس اختصاص داده شده است. البته این ویژگی برای مبتدیان وردپرس بسیار مهم است.

ویرایشگر گوتنبرگ در وردپرس 5.2

با انتشار نسخه 5.0 وردپرس، ویرایشگر جدیدی به نام گوتنبرگ معرفی شد. از آن زمان تاکنون، بهبودهای مستمری برای بهبود آن انجام شده است. در وردپرس 5.2 یک ویژگی جدید به گوتنبرگ اضافه شده است. شامل می شود:

بهبود کارایی.

گوتنبرگ سریعتر از ویرایشگر کلاسیک است. در نسخه 5.2 عملکرد این ویرایشگر به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

شامل بلوک های جدید

در وردپرس 5.2، ماژول های جدیدی در ویرایشگر پیش فرض وجود دارد. البته برخی از آنها به صورت ویجت در دسترس هستند. اما اکنون می توانید از پست ها و صفحات نیز استفاده کنید.

RSS: این بلوک به شما این امکان را می دهد که به راحتی برای هر صفحه و پست یک فید RSS تهیه کنید.

جستجو: قابلیت های جدیدی به جستجوی وردپرس اضافه شده است

تقویم: کاربران می توانند روی یک روز با این بلوک کلیک کرده و پست های منتشر شده در آن را مشاهده کنند.

ابزارهای مدیریت بلوک جدید

برخی از بلوک های گوتنبرگ به طور پیش فرض در همه صفحات و پست ها گنجانده شده است. البته بلوک هایی روی قالب و افزونه هایی وجود دارد که به قالب های قبلی اضافه می شوند. شما به همه اینها نیاز ندارید. از آنجایی که اکثر نویسندگان از بلوک های محدود استفاده می کنند.

توسعه بخش اصلی 5.2.1

در نسخه زیرشاخه نسخه 5.2.1، وردپرس در 31 می 2018 یک به روز رسانی پچ ارائه کرد و وردپرس 5.2.1 را به طور رسمی در دنیای وب منتشر کرد. در این نسخه 33 باگ مربوط به بخش‌های بهبود ویرایشگر بلوک، ویژگی‌های دسترسی، رسیدگی به موضوع بین‌المللی‌سازی و بررسی سلامت سایت از همه لحاظ بررسی و رفع شده است.

تغییرات کلی در نسخه 5.2.1

در قسمت نوشتن ویرایشگر بلاک مربوط به زبان RTL مشکلاتی وجود دارد. این مشکل در نسخه جدید به طور کامل برطرف شده است.

یکی از خطاها به اتمام حافظه سیستم های 32 بیتی اشاره دارد. این باگ در نسخه جدید نیز به طور کامل رفع شده است.

مشکل پیوند «به‌روزرسانی افزونه‌ها» که گاهی به صفحه مربوطه هدایت نمی‌شد، در این نسخه نیز برطرف شده است.

مشکلی در تابع wp_delete_file_from_directory() وجود دارد که در سیستم های ویندوز قابل حذف نیست. این مشکل در وردپرس 5.2.1 نیز برطرف شد.

مشکل تغییر ویرایشگر از بلوک به کلاسیک با فشار دادن کلیدهای shift + enter حل شد.

دو باگ رایج وردپرس مربوط به امنیت و یک باگ PHP در این نسخه رفع شده است.

تابع wp_targeted_link_rel() دوباره کار شده است و مشکلات مربوط به نقل قول ها و سایر علائم نگارشی برطرف شده است.

PHP و MySQL بررسی شدند و اشکالات جزئی پیدا و رفع شدند.

مشکل سازگاری تابع get_search_form() بررسی شده و مشکلات آن کاملا برطرف شده است.

بررسی و بهبود یکپارچگی تست درخواست پروتکل HTTP.

افزونه TinyMCE مربوط به گزینه های ویرایشگر به نسخه 4.9.4 آپدیت شد.

مشاهده ادامه: https://blogten.ir/wordpress-up-5-2/

تعداد بازدید از این مطلب: 148
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : venous25
تاریخ : جمعه 30 تير 1402
نظرات
بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش

بیوگرافی کامران حقی بازیگر و همسرش را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و اینستاگرام به مناسبت حضور در سریال خاتون در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش
آقای کامیار حقی بازیگر جوان ایرانی دهه ۷۰ است که به تازگی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده است. او قرار است در اولین نقش آفرینی حرفه ای خود در سریال خاتون در نقش یان هنرنمایی کند

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

رندگی شخصی
با توجه به شهرت کم و کارنامه کوتاه کامیار حقی اطلاعات شخصی از او و خانواده اش در دسترس نمی باشد به محض اطلاع این بخش به روز رسانی خواهد شد .

 

کامیار حقی چگونه بازیگر شد؟
وی کار هنری حود را با تاتر آغاز کرد و دوره کلاسهای بازیگری را در موسسات آموزش آزاد طی کرده است و در جدیدترین کار هنری خود قرار است در سریال نمایش خانگی خاتئن ساخته تینا پاکرویان حضور داشته باشد بدون شک حضور وی در این سریال برای او نقطه عطفی در حرفه بازیگری محسوب میشود و خیلی زود میتواند به شهرت برسد .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

بازیگر نقش یان در سریال خاتون کیست ؟
نقش کامیار حقی در سریال در حال پخش خاتون یان اعلام شده است. خاتون که در مرداد ۱۴۰۰ شروع به پخش کرده سریالی درام اجتماعی به کارگردانی خانم تینا پاکروان است.

خاتون داستان زنی قدرتمند به نام خاتون در طول سال های اشغال ایران توسط متفقین را روایت می کند. سریال خاتون قول داستانی برای نشان دادن قدرت بانوان ایرانی و تقابل آن ها با مشکلات جامعه و اطرافشان است.

کامیار حقی در این سریال با بازیگرانی نظیر نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، علی فروتن، غزل شاکری، پژمان بازغی، عاطفه رضوی، سروش صحت، بنیامین نوروزی، مهران مدیری، مجید گیاهچی، مهرداد فتحی و پیمان میرزایی هم بازی است.

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

ازدواج و همسر
وی مجر است و هنوز ازدواج نکرده است .

اینستاگرام کامیار حقی بازیگر
صفحه رسمی ایشان با نام لاتین او در فضای مجازی فعال است .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش

تعداد بازدید از این مطلب: 187
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

نویسنده : venous25
تاریخ : دو شنبه 19 تير 1402
نظرات
آهنگ زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی

متن آهنگ زندگی منی زندگیمی شاهین بنان

زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی ♩♪/
یکی منمو یکی توییو یک بدون یکی میشه هیچی ♩♪/

آهنگ زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی

تعداد بازدید از این مطلب: 188
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16

نویسنده : venous25
تاریخ : جمعه 9 تير 1402
نظرات
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «دنیا»

متن آهنگ دنیا علی زند وکیلی

 

چقده بد کردی با من قلبمو شکستی دنیا
چقده بد کردی با من عمرمو گرفتی دنیا
تو با من رهمی نکردی دنیا
قلبمو شکستی دنیا باشه اشکالی نداره
عمرمو گرفتی دنیا اونم اشکالی نداره
چرا عشقمو گرفتی همه هستیمو گرفتی
خیلی بی وفایی دنیا
تو واسم غریبه بودی تو بجز بدی چه بودی
واسه ی خوشبختیه من انگاری خیلی حسودی
دلم از دستت گرفته به خدا گریه ام گرفته
مییونه این همه آدم تو با من بازیت گرفته

 

https://musicdel.ir/single-tracks/174970/

تعداد بازدید از این مطلب: 177
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17

نویسنده : venous25
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402
نظرات
آیا بارداری بدون دخول امکان دارد یا خیر؟ حاملگی با پیشاب!

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها با دخول و رابطه جنسی امکان بارداری وجود دارد. ولی آیا این تصورات درست است یا خیر؟! در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد یا خیر! حتی برخی از افراد تمایل دارند از بارداری جلوگیری کنند و خدایی نکرده دچار بارداری ناخواسته نشوند، اما روش درست آن را نمی‌دانند! پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به پاسخ تمام سؤالات خود برسید.

 

امکان بارداری بدون دخول بله یا خیر؟!
برخی از پزشکان بر این باورند که چند قطره اول مایع منی اسپرم بسیار زیادی دارد و اگر وارد دهانه واژن شود امکان بارداری وجود دارد، حتی بدون دخول!

اگر آلت تناسلی شریک جنسی یا مایع منی او، به واژن شما برخورد کند و یا آلت تناسلی به واژن نزدیک شود امکان بارداری وجود دارد حتی اگر دخولی صورت نگیرد.

دقت کنید در برخی از مردان در پیشاب (مایع قبل از انزال) که پراکوم یا Precum نامیده می‌شود نیز اسپرم وجود دارد، درواقع حتی اگر مرد انزال کامل نکند ولی مایعات آلت تناسلی با رحم برخورد کند درنتیجه احتمال بارداری وجود دارد. این مایعات هنگام مقاربت درست قبل از انزال، زمانی که مرد تحریک می‌شود از او خارج می‌شود. نکته مهم این است که گاهی مردان حتی متوجه پراکوم نمی‌شوند و کنترلی روی آن ندارند.

ناگفته نماند برای رسیدن اسپرم به واژن و تخمک غیر از آلت تناسلی، حتی از طریق انگشت و دهان نیز امکان‌پذیر است و شما باید مراقب باشید. خانم‌های زیادی گزارش داده‌اند که بدون داشتن رابطه جنسی باردار شده‌اند. حتی برخی از خانم‌ها هنگامی‌که باکره هستند باردار شده‌اند.

داشتن رابطه جنسی محافظت نشده با خطر بارداری همراه است. وقتی شما در کلاس مقدماتی آموزش رابطه جنسی شرکت می‌کنید نیز به شما می‌گویند که اگر می‌خواهید باردار نشوید حتماً دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری از بارداری را مد نظر قرار دهید.

اگر از محافظ و روش‌های پیشگیری استفاده نمی‌کنید و نگران هستید که منی وارد واژن شما شده یا خیر حتماً از روش اورژانسی استفاده کنید. دقت کنید اگر منی وارد واژن شود احتمال بارداری وجود دارد.

 

 

روش های جلوگیری از بارداری


همانطور که گفتیم اگر نمی‌خواهید باردار شوید حتماً از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

♦ کاندوم مردانه: یکی از روش‌های ایمن و بدون نسخه برای پیشگیری از بارداری هست، این روش ارزان بوده و حتی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های مقاربتی پیشگیری کند. شما می‌توانید از سایر روش‌های بدون نسخه مانند کاندوم زنانه و اسفنج ضدبارداری استفاده کنید. همچنین روش‌های پیشگیری اضطراری نیز وجود دارد که در ادامه این مطلب از جوان ایرانی بررسی می‌کنیم.

♦ قرص‌های ضدبارداری: شما عزیزان می‌توانید از قرص‌های ضدبارداری استفاده کنید. برخی از قرص‌ها فقط حاوی پروژستین هستند و برخی دیگر پروژستین و استروژن را با هم دارند‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

♦ برچسب پچ یا برچسب ضد بارداری: این برچسب باعث می‌شود هورمون‌هایی وارد خون شده و درنتیجه از بارداری پیشگیری شود. استفاده از آن بسیار راحت بوده و به مدت یک هفته کارایی دارد. دقت کنید این روش از بیماری‌های مقاربتی پیشگیری نمی‌کند و شما همچنان باید از کاندوم استفاده کنید.

♦ حلقه واژن: یکی دیگر از روش‌های جلوگیری از بارداری حلقه واژن است. این حلقه هورمون‌هایی را برای پیشگیری از بارداری تولید می‌کند، درواقع به قرص و پچ شباهت زیادی دارد.

♦ دستگاه داخل رحمی یا IUD: این دستگاه در داخل رحم قرار داده شده و مانع از رسیدن اسپرم به تخمک می‌شود. البته برخی از افراد هنگام استفاده از این دستگاه دچار خونریزی، لکه بینی و یا درد حین قاعدگی می‌شوند که معمولاً دو یا سه ماه پس از کارگزاری دستگاه برطرف می‌شود، اما اگر ادامه داشت حتماً به پزشک مراجعه کنید. همچنین اگر ترشحات غیرطبیعی، عفونی و بدبو دارید نیز به پزشک مراجعه کنید.

♦ کاشت ایمپلنت ضد بارداری: در این روش یک نوع میله در زیر بازو قرار می‌گیرد و باعث پیشگیری از بارداری می‌شود، البته بعد از ۳ سال این میله باید تعویض شود. برخی از افراد پس از کاشت این میله در بازو دچار عوارضی می‌شوند که حتماً باید به پزشک مراجعه کنند. ایمپلنت از ابتلا و یا سرایت بیماری‌های مقاربتی پیشگیری نمی‌کند.

♦ قرص‌های ضد بارداری: از این نوع قرص‌ها باید هر روز مصرف کنید. قرص‌های ضد بارداری حاوی دو هورمون استروژن و پروژستین هستند.

♦ آمپول ضد بارداری: فراموش نکنید هر ۳ ماه یک‌بار باید این آمپول تزریق شود. آمپول دپو یا DMPA باعث پیشگیری از بارداری می‌شود ولی در برابر بیماری‌های مقاربتی مصونیت ایجاد نمی‌کند.

♦ استفاده از دیافراگم: این ابزار پلاستیکی حدوداً ۷۷ درصد برای پیشگیری از بارداری مؤثر هست. دیافراگم نیم‌دایره بالای رحم گذاشته می‌شود.

♦ همچنین می‌توانید به‌طورکلی از رابطه جنسی دهانی، واژینال یا مقعدی پرهیز کنید، در این صورت هیچ نوع اسپرمی وارد واژن یا ناحیه اطراف آن نمی‌شود، درنتیجه احتمال ابتلا به بارداری صفر هست. ولی برخی از افراد به دلیل تمایلات جنسی، نیاز به این نوع روابط در طول زندگی خود دارند که روش‌های پیشگیری از بارداری شرح داده شد.

روش‌های پیشگیری از بارداری دائمی در زنان شامل بستن لوله‌های رحم و وازکتومی یا جراحی عقیم‌سازی مردان هست‌.

 

 

اگر مشکوک به بارداری شدم چه کار کنم؟


⇐ اگر در رابطه جنسی بدون دخول، مشکوک به بارداری شدید این احساس خودتان را جدی بگیرید و همچنین اگر پریود شما دیر شد و به موقع پریود نشدید حتماً از تست‌های خانگی استفاده کنید‌. از روش اورژانسی ضد بارداری نیز می‌توانید استفاده کنید‌.

↵ البته دقت کنید تست‌های خانگی با هم تفاوت دارند و شما باید بدانید که اگر نتیجه آن منفی شد، به این معنی نیست که شما باردار نیستید، بلکه اگر مشکوک به بارداری هستید باید از تست‌های دیگری نیز استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است تا پایان قاعدگی صبر کنید و پس از آن آزمایش بدهید.

⇐ حتی دیده شده برخی از افراد فقط مشغول مالش اندام تناسلی بوده ولی چون در آن زمان دقت نکرده‌اند و اسپرم وارد واژن شده بنابراین باردار شده‌اند.

⇐ علائم بارداری شامل سینه‌های متورم یا دردناک، تکرر ادرار، حالت تهوع با یا بدون استفراغ و خستگی است. علائمی که کمتر رایج هست نیز شامل یبوست، سرگیجه و طعم فلز در دهان است.

⇐ بنابراین بسیار عاقلانه هست که از کاندوم در تمام مدت رابطه جنسی استفاده کنید. البته طرز صحیح استفاده از کاندوم را باید آموزش ببینید که در این مقاله می‌توانید به طور کامل مشاهده کنید: نحوه استفاده صحیح از کاندوم

 

 

بیشترین احتمال بارداری بدون دخول
در موارد زیر حتی اگر دخولی صورت نگیرد احتمال بارداری وجود دارد:

اگر انگشت و یا به‌طورکلی اشیایی که با اسپرم در تماس هستند را در داخل واژن قرار دهید.
در نزدیکی واژن یا بالای کشاله ران اگر انزال رخ دهد امکان ورود اسپرم به رحم زیاد است.
اگر آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار داده شود.
اگر در حین رابطه مقعدی انزال داشته باشید ممکن است باردار شوید. علاوه بر این اگر رابطه مقعدی ایمن نداشته باشید خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی در شما زیاد است.
دقت کنید شما اگر قبل از انزال کاندوم نداشته باشید و آلت تناسلی خود را بیرون بکشید باز هم احتمال بارداری وجود دارد.
اگر شما از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده نکنید، همچنین مقدار کافی سلول اسپرم زنده وارد واژن شود و تخمک را بارور کند در این صورت احتمال بارداری وجود دارد.
هنوز مشخص نیست اگر لباس زیر حاوی اسپرم باشد و شما آن را بپوشید باردار می‌شوید یا خیر. درواقع تحقیقات بیشتری نیاز است تا مشخص شود در این حالت اسپرم باعث بارداری شما می‌شود یا خیر. ولی به‌طورکلی اسپرم در خارج از بدن تنها برای چند دقیقه زنده هست و در محیط‌های گرم و مرطوب به مدت بیشتری زنده می‌ماند.

 

ازآنجایی‌که فاصله بین مقعد و واژن بسیار کوچک است، احتمال اینکه اسپرم از مقعد وارد واژن شود وجود دارد، بنابراین امکان بارداری هست.

نکته پایانی
هرچند که بارداری بدون دخول و یا بدون رابطه جنسی بعید به نظر می‌رسد، ولی با این حال اگر اسپرم وارد واژن شود و با تخمک برخورد کند، احتمال بارداری وجود دارد. بنابراین اگر قصد حاملگی ندارید حتماً با روش‌های پیشگیری از بارداری آشنا بشین، همچنین رابطه جنسی ایمن داشته باشید و از وسایلی مانند کاندوم برای محافظت از خود و شریک جنسی در برابر انواع بیماری‌های مقاربتی استفاده کنید.

بسیار ضروری هست که در این مورد با شریک جنسی خود صحبت کنید و حتی می‌توانید به پزشک مراجعه کنید و با او در مورد اینکه چگونه می‌توانید باردار نشوید مشورت کنید.

حال نوبت شماست که از تجربیات خودتان برای ما بگویید. شما همراهان عزیز مجله جوان ایرانی می‌توانید پیام خود را در بخش پایانی مقاله ثبت کنید.

 

آیا بارداری بدون دخول امکان دارد یا خیر؟ حاملگی با پیشاب!

تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21

نویسنده : venous25
تاریخ : دو شنبه 14 فروردين 1402
نظرات
آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «که سقفمون آسمون باشه خودش بشه بال پروازم»

متن آهنگ که سقفمون آسمون باشه خودش بشه بال پروازم کسری زاهدی

 

منِ دیــــوونه واسَم عجیبه دلَـــــمو دادم به یه غـــــَریبه

که میدونم نمـــــــــیمونه برام

اونی عشقــــــــش سهــــــم دلم نیســــــــت میدونم اما دســـــــــت خودم نیست

میدونم نمیــــــــمونه برام

میدونم و رویا مـــــــیسازم یه ♩♪خونه رو دریا مـــــــــــیسازم

که سقفـــــــــمون آسِــــــــــمون باشه♩♪ خــــــــــودش بشه بالِ پروازم

میدونـــــــــم و رویا میــــــــــــسازم ♩♪یه خونه رو دریا میـــــــــسازمMusicdel | موزیکدل

که سقفمون آسمون باشه ♩♪خودش بـــــــــشه بالِ پروازم

https://musicdel.ir/single-tracks/212624/

تعداد بازدید از این مطلب: 175
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19

نویسنده : venous25
تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1401
نظرات
شوکی که حجت‌ اشرف‌زاده را سه ماه در سکوت فرو برد

حجت اشرف‌زاده می‌گوید در اثر شوک ناشی از شنیدن خبر درگذشت دوستش، صدایش را به مدت سه ماه از دست داد و یک ماه و نیم است که صدایش برگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت اشرف‌زاده، خواننده شناخته‌شده در گفت‌وگویی تصویری، از سه ماه صدا نداشتنش به علت شوک ناشی از شنیدن خبر درگذشت دوستش گفت. 

او گفت: «سه ماه صدا نداشتم و یک ماه و نیم است که صدایم برگشته است. از فوت یکی از دوستانم، دوست عزیزی که خیلی هم به من پیام داده بود که همدیگر را ببینیم، مصطفای عزیز، شوکه شدم و صدایم به مدت حدود سه ماه از دست رفت و در آن سه ماه احساس می‌کردم هیچ‌چیز، هیچ‌کس نمی‌تواند جایش را بگیرد.»  

اشرف‌زاده، ادامه داد: «موسیقی برای همه نسل‌ها، همه سلیقه‌ها، چه آن‌هایی که جوان پسندترند، چه آن‌هایی که سنتی اصیل دوست دارند، فرقی نمی‌کند، شعر با هر سبک و سیاقش، خوبش و دلنشین و عاشقانه‌اش، برای شما دلبری کرده است که خستگی‌هایتان دربرود. پس دست رفیق‌های خوبتان، خواننده‌های مورد علاقه‌یتان را به گرمی بفشارید و بگذارید به عشق شما بخوانند.» 

تعداد بازدید از این مطلب: 249
|
امتیاز مطلب : 187
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62

نویسنده : venous25
تاریخ : چهار شنبه 15 دی 1400
نظرات
رئیسی: هماهنگی تیم اقتصادی، سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از نقاط قوت دولت است/ استاندار کرمانشاه ا

رئیس جمهور گفت: هماهنگی تیم اقتصادی دولت، سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از جمله نقاط قوت دولت است اما متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی دقیق، برخی‌ها تلاش می‌کنند ‌اینگونه موارد را بعنوان نقاط ضعف مطرح کرده و در اذهان عمومی به نوع دیگری جلوه دهند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، صدیقه بودن را از جمله القاب و خصوصیات بانوی دو عالم دانست و گفت: واژه صدق که در قرآن نیز بر آن تاکید شده است تنها در گفتار نیست و انسان باید در نیت، هدف، رفتار و سیره زندگی خویش صداقت و پاکی داشته باشد و البته صادق بودن هزینه دارد و حضرت زهرا(س) و همه انبیاء الهی در این راه هزینه داده اند.

وی لزوم مراقبت از گرفتاری در منیت و خود برتربینی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: بعضا افراد چاپلوس با نسبت دادن فضایل بی حساب و کتاب فرد را دچار توهم، برتر بودن می‌کنند لذا انسان باید همواره مراقب باشد که دچار این آفت نشود همچنان که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با همه بزرگی، ادعایی نداشت.

رئیس‌جمهور گفت: تبیین و تشریح اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف ضمن تقویت بیش از پیش اعتماد ملت به دولت، نقشه دشمنان برای ناامیدی مردم را خنثی می‌کند.

رئیسی در ادامه با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و بهنگام اظهارداشت: مجموعه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها باید فعال بوده و با حوزه سخنگویی و شورای اطلاع‌رسانی دولت هماهنگ باشند و مواضع سازمان و دولت را برای مردم تبیین کرده و توضیح دهند و در مقابل، انتقادات و نظرات مردم را انتقال داده و پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند.

وی گفت: مردم در کنار اعتماد به دولت انتظار دارند گزارش عملکردها و اقدامات انجام شده دستگاه‌ها به آنها ارائه شود و در این زمینه روابط عمومی‌ها و صدا و سیما نقش مهمی برعهده دارند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت از طرح انتقاد‌ها و دغدغه‌های مردم استقبال می‌کند و آنرا در اصلاح و پیشرفت امور موثر می‌داند، اظهارداشت: در کنار ضعف و ابهاماتی که در فضای رسانه ای و یا در عرصه افکار عمومی مطرح می‌شود، دستگاه مربوطه باید پاسخ مناسبی به اینگونه ابهامات و سوالات ارائه دهد. 

رئیسی خاطرنشان کرد: هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت ، سیر نزولی تورم و سفرهای استانی از جمله نقاط قوت دولت است اما متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و بهنگام، برخی‌ها تلاش می‌کنند، ‌اینگونه موارد را بعنوان نقاط ضعف مطرح کرده و در اذهان عمومی به نوع دیگری جلوه دهند لذا لازم است در کنار تبیین و تشریح اقدامات و عملکردها، در بیان مطالب بویژه اعداد و آمار اقتصادی دقت شود که متقن و حساب شده باشد تا اعتماد مردم خدشه دار نشود .

وی در ادامه به موضوع سیل در استان‌های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: در این سیل اراضی کشاورزی دچار خسارت شده اند و ارائه تسهیلات لازم به کشاورزان برای جبران خسارت ضرورت دارد و وزیر جهاد کشاورزی این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

رئیس‌جمهور همچنین امداد رسانی سریع به آسیب دیدگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه دولت با تمام ظرفیت به میدان آمده است و ضروری است بلافاصله پس از امداد رسانی اولیه، وضعیت مردم سروسامان داده شود تا دچار مشکل نشوند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر توجه به حوزه آبخیزداری گفت: راهکار برون رفت از خطرات ناشی از سیل تقویت حوزه آبخیزداری است و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

** انتخاب استاندار کرمانشاه

وی پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به «بهمن امیری مقدم» با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از برنامه مدون در اداره این استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه نقش و جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته و مردم این استان دِین خود را به ایران و انقلاب ادا کردند و ما هم باید نسبت به این مردم مقاوم و ارزشمند وظایف‌مان را انجام دهیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به کثرت نیروهای جوان، مستعد و انقلابی در استان کرمانشاه، گفت: اشتغال جوانان مهم‌ترین دغدغه مردم استان است که آنها و ما را رنج می‌دهد لذا اولویت استاندار باید رسیدگی به این موضوع و تلاش برای حل مسأله بیکاری باشد.

رئیسی همچنین بر لزوم توجه استاندار جدید به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مختلف جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی استان کرمانشاه در برنامه‌ریزی و اداره این استان تأکید کرد.

در جلسه هیات دولت بنا به پیشنهاد وزیر کشور و با رای موافق هیات وزیران، ‌بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

امیری مقدم متولد 1341 کرمانشاه و از دوران جانبازان جنگ تحمیلی است.

رئیس ستاد سپاه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس،‌ جانشین ستاد مهندسی کل سپاه،‌ فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور از جمله سوابق وی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 407
|
امتیاز مطلب : 206
|
تعداد امتیازدهندگان : 67
|
مجموع امتیاز : 67

نویسنده : venous25
تاریخ : چهار شنبه 15 دی 1400
نظرات
به وبلاگ خود خوش امدید
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 54
|
مجموع امتیاز : 54

نویسنده : venous25
تاریخ : 0 0
نظرات

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید